Cari Blog

Halaman

Selasa, 27 April 2010

Sakitnya....!

Dah 2 hari aku kat umah je, sakit kepala badan pun berat semacam je..huhuhu. Tak tau la kenapa, aku memang ada migrain, tapi yang body aku pun menyibuk gak nak sakit ni kenapa? Tanda-tanda badan nak membesar bagai johan kot..kahkahkah.
Ni pun baru bangun lepas pengsan beberapa jam. Masa baru bukak mata tadi aku ternampak bintang berkelip-kelip, ada lah 2-3 biji. Dahsyat jugak migrain ni... Bagi aku kalau migrain menyerang tido je la ubatnya. Yang penting jangan keluar umah, kalau kena cahaya matahari lagi lah menggila migrain aku ni. Bukan aku tak nak jumpa doktor, tapi dah naik muak aku balik-balik telan ubat yang sama. Paling tidak pun doktor bukak mata aku luas-luas, pas tu suluh mata aku sampai berair. huh..!
Agaknya migrain ni datang pasal perangai buruk aku juga, doktor kata kurangkan makan coklat dan jangan minum kopi.. habis benda fevret aku.. bila dah datang gian nak makan tu apa pun aku tak peduli yang penting makan.. migrain belakang kira..!
Bila dah sakit, siapa yang susah..? aku...jugak kan..Haaa..padan muka aku..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan